Reklamacje
Wobec wszystkich produktów zakupionych przez Państwa w sklepie Policzonej Szamy przysługują Państwu uprawnienia z tytułu odpowiedzialności sprzedawcy za wady towaru, w zakresie określonym w Kodeksie cywilnym (rękojmia za wady rzeczy sprzedanej).
Reklamacja może zostać złożona wiadomością e-mail na adres poczty elektronicznej: kontakt@policzona-szama.pl lub pisemnie na adres POLICZONA Mateusz Mroczek, ul. Sobieskiego 3B, 41-209 Katowice
Składając reklamację proszę skorzystać ze wzoru formularza reklamacji dostępny tutaj PDF lub tutaj DOC.
Informacje zawarte w formularzu ułatwią nam sprawne przeprowadzenie procesu reklamacji.
Przedmiot reklamacji można wysłać na dwa sposoby:
DO PACZKOMATU:
Paczkomat numer: SOS05A
Numer telefonu: 507 451 229
Adres e-mail: biuro@policzona-szama.pl
NA ADRES:
POLICZONA Mateusz Mroczek
ul. Sobieskiego 3B
41-209 Sosnowiec
Rozpatrzymy Państwa reklamację niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej złożenia. W przypadku konsumentów i przedsiębiorców na prawach konsumenta brak ustosunkowania się do Państwa reklamacji w powyższym terminie oznacza, że uznaliśmy ją za uzasadnioną.