Reklamacje

Wobec wszystkich produktów zakupionych przez Państwa w sklepie Policzonej Szamy przysługują Państwu uprawnienia z tytułu odpowiedzialności sprzedawcy za wady towaru, w zakresie określonym w Kodeksie cywilnym (rękojmia za wady rzeczy sprzedanej).

Reklamacja może zostać złożona wiadomością e-mail na adres poczty elektronicznej: kontakt@policzona-szama.pl lub pisemnie na adres Policzona Sp. z o.o., ul. Sobieskiego 3B, 41-209 Katowice

Składając reklamację proszę skorzystać ze wzoru formularza reklamacji dostępny tutaj DOC lub tutaj PDF.

Informacje zawarte w formularzu ułatwią nam sprawne przeprowadzenie procesu reklamacji.

Proszę odesłać nam rzecz wraz z wypełnionym formularzem na poniższy adres i napisanym na paczce NUMEREM ZAMÓWIENIA. (np. 12987)

Przedmiot reklamacji można wysłać na dwa sposoby:

DO PACZKOMATU:

Paczkomat numer: SOS48M
Numer telefonu: 507 451 229
Adres e-mail: biuro@policzona-szama.pl

NA ADRES:

Policzona Sp. z o.o.
ul. Sobieskiego 3B
41-209 Sosnowiec

Rozpatrzymy Państwa reklamację niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej złożenia. W przypadku konsumentów i przedsiębiorców na prawach konsumenta brak ustosunkowania się do Państwa reklamacji w powyższym terminie oznacza, że uznaliśmy ją za uzasadnioną. Zaznaczamy, ze uszkodzenia mechaniczne można zgłaszać na reklamacje do 48 godzin od odebrania paczki.